Проект рішення Вченої ради ІТС від 25.01.16р.
з питання перспективного розвитку ІТС за напрямом електронного керування та наповнення сайтів
Визнати роботу з боку керівництва інституту та кафедр щодо своєчасного наповнення та оновлення інформації електронного кампусу та веб-сторінок ІТС і кафедр недостатньо активною.
Першому заступнику директора ІТС:
− проаналізувати діяльність працівників ІТС, яким раніше прийнятими рішеннями та розпорядженнями були доручені окремі питання ведення сайтів ІТС в цілому та кожного підрозділу окремо;
− підготувати та представити на засіданні Вченої ради ІТС в лютому місяці 2016р. загальне рішення щодо організації ведення сайтів (з прізвищами відповідальних осіб, їх обов’язками, проектом “Положення про порядок ведення сайтів ІТС та електронного кампусу інституту”);
− особисто організувати роботу з ведення сайтів кафедр та ІТС призначеними працівниками новою актуальною інформацією та видалення застарілої інформації;
− періодично проводити моніторинг та аналіз стану наповненості та актуальності інформації веб-сторінок та щоквартально інформувати про це Вчену раду ІТС.
Завідувачам кафедр:
− до 05.02.16р. проаналізувати актуальність інформації, яка розміщена на веб-сторінках кафедр та за необхідності оновити її;
− терміново (до 15.02.16р.) розмістити на сайтах кафедр інформацію щодо нової спеціальності та спеціалізацій переліку 2015 року, а також інформації для вступників на 1-й та 5-й курси;
− щоквартально розглядати на засіданнях кафедр стан їхніх сайтів та викладення на них необхідної інформації;
− активізувати роботу щодо наповнення електронного кампусу науково-педагогічними працівниками кафедр.